• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

någon som lånat cashbuddy?

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Hej. Någon som lånat av cashbuddy? Ansökte för en vecka sedan men inte fått något svar. Har även mailat dom och frågat hur det går men får inget svar. Någon annan som varit med om detta?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej! Dom brukar vara jättesnabba! Något måste gått fel, ring och fråga. Skriftligt svar dagen efter ansökan ska man få
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Testade att söka igen. Fick då till svar att det inte gick för att jag nyligen fått avslag:-S. Dåligt att dom ej medelat detta. Nu undrar jag om någon vet var man kan få låna ca 15000 kr. Har redan big bank, cash2you, och fått avslag av nödkontanter och selene.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Jag har inga anmärkningar. Dock har jag 42 förfrågningar. Pratade med bigbank men dom sa att jag måste vänta att ansöka om höjning till december
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Nej inga anmärkningar men 42 förfrågningar. Har pratat med bigbank men jag måste vänta till december med att ansöka om en höjning.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Hej. Någon som lånat av cashbuddy? Ansökte för en vecka sedan men inte fått något svar. Har även mailat dom och frågat hur det går men får inget svar. Någon annan som varit med om detta?
konstigt..dom brukar skicka ett brev direkt dagen efter till folkbokföringsadressen oavsett beslut
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp